Minął już 9. rok odkąd polska branża sprzedaży ma własny kongres tworzony przez niezależnych organizatorów. Co roku spotykają się tu profesjonaliści odpowiedzialni za sprzedaż, marketingu, digitalu i cyfrowych technologii w przeróżnych biznesach.
Kongres Sprzedaż to miejsce, w którym local heroes oraz liderzy innowacji i trendów chwalą się swoimi dostarczanymi rozwiązaniami oraz edukują uczestników na temat ekosystemu salesu, który zmienia się z dnia na dzień. Każdego roku dołożono starań aby zaprosić praktyków i wybitnych ekspertów z całego świata, by przekazali ich doświadczenie oraz pokazali jak odnieść sukces w dobie modernizacji procesów sprzedaży.
Uczestnicy spotkania mają okazję na interakcję i dyskusje o innowacjach i mechanizmach sprzedaży z poziomu całej branży. Można tu także poznać najlepszych praktycznych strategii i narzędzi, by móc skutecznie tworzyć i optymalizować budowanie sieci handlowców.
Jubileuszowa edycja Kongresu Sprzedaż będzie miała miejsce w maju 2020 ojczyznbnie w Warszawie. Już teraz możesz uczestniczyć w dialogu o przyszłości biznesu poprzez szereg pre-Kongresowych eventów organizowanych gdziekolwiek indziej. Jeśli Twoim celem jest skutecza sprzedaż, zaproponowano Ci doskonałe rozwiązanie.
Minęło już 9 lat odkąd na polskim rynku trwają Kongresy Sprzedaży. W ciągu tych dekad inicjatywa rozwijała się w dynamicznym tempie i stała się jedynym w swoim rodzaju wydarzeniem, składającym się z tematów z zakresu sprzedaży i marketingu, dedykowanym dla polskiego biznesu.
Kongres daje uczestnikom szansę na poszerzenie swojej wiedzy na temat skutecznego zarządzania procesami sprzedaży. Konferencja łączy w jeden organizowany raz w roku wyjątkowy program edukacyjny, trendów, blogerów, mentorów i topowych liderów biznesu zebranych na jednej scenie. W ciągu ostatnich lat, a także i w nadchodzącym spotkaniu, program skupia się na praktykujących twardych umiejętnościach biznesowych, które pomagają prowadzić budownictwo efektywnego relacji biznesowych.
Uczestnicy aktywnie uczestniczać będą w dyskusjach grupowych i warsztatach poruszających zagadnienia o skomplikowanej naturze – od korzystania ze społecznościowego marketingu po techniki przekonywania do konkretnych punktów widzenia.
Zaproszone osoby biorące udział w Kongresie to najbardziej utalentowani w mediach społecznościowych oraz coachingowe prelegenci miesięcznego barometru sprzedaży. Na tegorocznej stronie www.salesconference.pl można zobaczyć pełny program prelekcji i sesji dyskusyjnych.
Wiadomo już, że Kongres Sprzedaż jest unikalnym wydarzeniem, dedykowanym dla każdego zainteresowanego rozwijaniem swoich umiejętności sprzedaży i kontrahentów pozytywnymi relacjami biznesowymi. Do spotkania serdecznie zaprasza się profesjonalistów sprzedaży oraz nowicjuszy w branży!
Dziś przypada 9. rocznica obecności firmy na polskim rynku. Firma ta organizes kongres sprzedaży, który zgromadził na Pomorzu kilkudziesięciu wiodących biznesmenów, managerów i przedstawicieli branży.
Kongres był okazją do wymiany doświadczeń, wytchnienia od problemów dnia codziennego oraz networkingu z ludźmi o podobnych celach. Przez cztery dni kongresu były prelekcje, warsztaty i dyskusje panelowe dotyczące aktualnych trendów i rozwoju rynku sprzedaży. Przemawiający wykorzystywali obecność kongresową jako okazję do poszerzenia swojej bazy kontaktów biznesowych.
Osoby uczestniczące w tym jubileuszowym Kongresie Sprzedaży miały okazję skorzystać z licznych narzędzi wspierających budowanie produktów, strategii sprzedażowych i analiz rynkowych, dotrzeć do liderów branżowych i przekonać się o ich wsparciu, uzupełnić brakujące wiedzy oraz nawiązać nowe partnerstwa biznesowe.
Firma pełni funkcję instytucji partycypującej w podejmowaniu trudnych decyzji biznesowych oraz jest marksplatsmi’em dla małych i średnich firm chcących wprowadzać innowacje. Dzięki tym działaniom można mieć nadzieję, że polski biznes będzie mógł się rozwijać i być blisko gospodarki Europy Wschodniej.