• VII Kongres Sprzedaż

    strategia - rozwój - zespół

    20-22 kwietnia 2015

O kongresie

VII Kongres Sprzedaż

Idea

VII edycja Kongresu Sprzedaż odbędzie się pod hasłem:  „Strategia,  rozwój, zespół". Wraz ze znakomitymi ekspertami z całej Polski,
ale również z zagranicy, postaramy się wspólnie odpowiedzieć na najbardziej nurtujące pytania dla obszaru sprzedaży
– m.in. jakie strategie wyznaczały zwycięzców w obszarze sprzedaży w roku 2014 i które z nich ukierunkują sprzedaż w roku kolejnym? Czy rozwój technologiczny w firmie zawsze idzie w parze z podniesieniem efektywności sprzedaży i w jaki sposób można połączyć te dwie wartości, czy też
- jak skutecznie zarządzać zespołem sprzedażowym, by wyłonić liderów i stworzyć silną drużynę?
 

Dlaczego warto

Kongres    Sprzedaż    jest  cyklicznym  spotkaniem  decydentów  sprzedaży, będącym  polem  wymiany  doświadczeń  i  praktycznych  rozwiązań,  które warto wdrożyć w każdej firmie.
Jest  również  miejscem  nawiązywania  nowych  cennych  kontaktów biznesowych i inspiracji.

Formuła

Pierwszego dnia kongresu tj. 21 kwietnia, będą Państwo mieli możliwość uczestniczenia w sesjach plenarnych polskich i  zagranicznych  gości, drugi dzień - 22 kwietnia obfitował będzie w wiele  prelekcji eksperckich  w  ramach  czterech  różnych ścieżek tematycznych. Natomiast 20 kwietnia przygotowaliśmy dla Państwa trzy praktyczne warsztaty  poprzedzające konferencję.

Prelegenci

Prelegenci VII Kongresu Sprzedaż

Program

Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


Rejestracja uczestników

Poznajmy się – czas na wymianę wizytówek

ETYCZNE WYZWANIA EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY

Jacek Rozenek Aktor, trener

DLACZEGO TO SPRZEDAŻ JEST WSPARCIEM DLA MARKETINGU, A NIE ODWROTNIE – I Z JAKIEGO POWODU WIĘKSZOŚĆ FIRM ŹLE DO TEGO PODCHODZI?

Robert Lauterborn Profesor Reklamy w University of North Carolina School of Journalism and Mass Communication, dyrektor Morgan Anderson Consulting w Nowym Jorku.

8 CECH NAJSKUTECZNIEJSZYCH SPRZEDAWCÓW

Mateusz Grzesiak Psycholog, trener, coach

Lunch

ZNAJDŹ SIŁĘ

Łukasz Jakóbiak Mówca motywacyjny

Krótka(?) Przygoda Dyrektorów Sprzedaży z...Technologią - czyli parę pomysłów na ćwiczenie innowacji w życiu:

Magda Kotlarczyk Google Polska, Head of Client-Agency Team

MODEL PARTNERSKIEJ SPRZEDAŻY B2B W WARUNKACH SILNEJ KONKURENCJI CENOWEJ - CASE STUDY

Horacy Kondras DYREKTOR DZIAŁU UDANYCH EVENTÓW, FUN FAKTORIA

Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


Rejestracja uczestników

JAK SKUTECZNIE WDROŻYĆ STANDARDY SPRZEDAŻY I OSIĄGAĆ WYNIKI?

Joanna Wcisło Dyrektor Sprzedaży i Obsługi Klienta, Netia SA

Przerwa kawowa

Najlepsze praktyki Marketing Automation w sprzedaży B2B

Marek Broda Senior Product Manager, SALESmanago

Przerwa kawowa

Content marketing a Google- jak zwiększyć sprzedaż z działań online

Kornel Dulęba Dyrektor agencji marketingu internetowego Semahead, Grupa Interia.pl

Master Class Management Challenge - Panel dyskusyjny

Adam Parfiniewicz Członek zarządu BNP Paribas Bank Polska

Małgorzata Knut Niezależny ekspert rynku ubezpieczeniowego

Renata Filipek-Baryłowska Dyrektor Departamentu Sprzedaży, T-Mobile

Andrzej Komor Dyrektor Marketingu i Sprzedaży PCP, UCB Pharma

Lunch

Strategiczna sprzedaż rozwiązań - Helping Clients Succeed

Artur Wilk Sales Performance Practice Director FranklinCovey

Przerwa kawowa

Jak kupić zainteresowanie klienta?

Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


Rejestracja uczestników

ZWYCIĘSKIE STRATEGIE SPRZEDAŻY

Grzegorz Jóźwik Traditional Trade Director, PepsiCo

Przerwa kawowa

Nowa-stara strategia czyli dlaczego „sprzedaż obiektywna“ odniosła sukces ? – case study

Jarosław Archacki Head of Sales, PaySquare SE

Przerwa kawowa

Benchmarking mikrorynków w portfolio klientów, jako skuteczna metoda opracowania zwycięskiej strategii sprzedaży

Grzegorz Wachowicz Country Head, Sony Poland

Master Class Management Challenge - Panel dyskusyjny

Adam Parfiniewicz Członek zarządu BNP Paribas Bank Polska

Małgorzata Knut Niezależny ekspert rynku ubezpieczeniowego

Renata Filipek-Baryłowska Dyrektor Departamentu Sprzedaży, T-Mobile

Andrzej Komor Dyrektor Marketingu i Sprzedaży PCP, UCB Pharma

Lunch

Strategia sprzedaży na rynku, na którym trwa wojna cenowa (B2B)

Piotr Płóciennik Prezes Zarządu Salesberry

Przerwa kawowa

Strategia kooperacji metodą na podniesienie wartości Klienta, czy wartość dodana?

Rafał Wadzyński Dyrektor ds. Rozwoju, WSKOK Członek Rady Nadzorczej, Aikon Finanse

Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


Rejestracja uczestników

JAK OSIĄGNĄĆ WYZNACZONY TARGET? STUDIUM PRACY ZESPOŁOWEJ

Piotr Lisiecki Drektor Zarządzający, Bank Ochrony Środowiska

Przerwa kawowa

Niekonwencjonalne metody rozwoju potencjału zespołu sprzedażowego

Grzegorz Filipowicz Prezes HRport oraz partner ForFuture

Przerwa kawowa

Zarządzanie siecią sprzedaży

Rafał Badowski dyrektor sprzedaży, Mazda Motor Poland

Master Class Management Challenge - Panel dyskusyjny

Adam Parfiniewicz Członek zarządu BNP Paribas Bank Polska

Małgorzata Knut Niezależny ekspert rynku ubezpieczeniowego

Renata Filipek-Baryłowska Dyrektor Departamentu Sprzedaży, T-Mobile

Andrzej Komor Dyrektor Marketingu i Sprzedaży PCP, UCB Pharma

Lunch

ZESPOŁ SPRZEDAŻY͵ JAK SPRZEDAWAĆ RÓŻNE PRODUKTY

Piotr Haładus Dyrektor Sprzedaży, Groupon Polska

Przerwa kawowa

Wypalenie pracowników sprzedaży i nie tylko - problem indywidualny czy organizacji?

Katarzyna Skoczek Prezes Zarządu SLOWLAJF - Fundacja Przeciw Wypaleniu Zawodowemu, TOBEA

Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


Rejestracja uczestników

NOWE TRENDY KONSUMENCKIE - IMPLIKACJE DLA SPRZEDAŻY

Bogdan Mróz Profesor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

Przerwa kawowa

SPRZEDAŻ W DOBIE MASOWEJ KOMUNIKACJI - JAK ODNALEŹĆ WŁAŚCIWĄ DROGĘ

Sebastian Szczepański Head of Sales and Client Services, RR Donnelley GDS

Przerwa kawowa

Skuteczna i efektywna sprzedaż dzięki narzędziom business automation

Tomasz Paprocki Dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej Focus Telecom Polska

Michał Misiak CTO Focus Telecom Polska

Master Class Management Challenge - Panel dyskusyjny

Adam Parfiniewicz Członek zarządu BNP Paribas Bank Polska

Małgorzata Knut Niezależny ekspert rynku ubezpieczeniowego

Renata Filipek-Baryłowska Dyrektor Departamentu Sprzedaży, T-Mobile

Andrzej Komor Dyrektor Marketingu i Sprzedaży PCP, UCB Pharma

Lunch

Kanały dystrybucji na rynku ubezpieczeniowym - (r)-ewolucja w dobie rosnącej świadomości klientów

Małgorzata Knut Niezależny ekspert rynku ubezpieczeniowego

Przerwa kawowa

Rozwiązania mobilne wspierające sprzedaż

Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


Warsztaty


  • Warsztat I : Facylitator zespołu sprzedaży

    Tomasz Łysakowski

    Warsztat I : Facylitator zespołu sprzedaży

    Warsztat ma charakter intensywnego treningu umiejętności managerskich,    niezbędnych  w codziennym  kierowaniu zespołem  sprzedawców.  Zajęcia    podzielone  są  na  bloki. 
    Każdy blok składa się z krótkiego wykładu,  następującego po nim warsztatu praktycznego oraz części coachingowej.W trakcie krótkich wykładów uczestnicy zostaną zapoznani z  podstawami    skutecznego  zarządzania  oraz  technikami wywierania wpływu,  motywowania i coachingu podwładnych, nieodzownymi w pracy managera  sprzedaży. Najważniejsze z  wymienionych  technik  są  następnie  ćwiczone    przez uczestników  indywidualnie,  w  parach  lub  na  forum  grupy w  czasie    gier  i  symulacji  rozmów  z  pracownikami,  które składają się na warsztat  praktyczny.W ramach podsumowującej warsztaty części coachingowej, każdy    z  uczestników  może  dowiedzieć  się,  jaki  jest  jego osobisty  styl  zarządzania    oraz  jaki  styl  pracy  dominuje wśród jego podwładnych, by następnie – na  drodze dyskusji z  trenerem  i  grupą  –  wypracować  optymalną  i  unikalną  strategię motywowania własnego zespołu sprzedawców.

  • Warsztat II : WPP. Wzorzec Pytań Prowadzących - jak wykorzystać siłę pytań i sugestii w sprzedaży i obsłudze klienta.

    Arkadiusz Bednarski

    Warsztat II : WPP. Wzorzec Pytań Prowadzących  - jak wykorzystać siłę pytań i sugestii w sprzedaży i obsłudze klienta.

    Właściwe uświadomienie potrzeby jest kluczem do sukcesu w sprzedaży, ponieważ klient, który posiada zaspokojona potrzebę nie musi być ani zachęcany, ani przekonywany do zakupu. Czy trzeba dziś kogokolwiek przekonywać do zakupu telewizora, telefonu komórkowego, czy samochodu? Dopiero, kiedy zrozumiemy, że jeszcze kilkadziesiąt lat temu nikt miał potrzeby ich posiadania i porównujemy to z wielkością przychodów, jakie osiąga rynek tych produktów, rozumiemy jaki potencjał drzemie w uświadamianiu potrzeb naszych potencjalnych klientów.
     
    O tym będziemy rozmawiać i to przećwiczymy:
    - Dlaczego kupujemy, ale nie lubimy sprzedawania?
    - Wszyscy mamy tylko pięć potrzeb!
    - Sprzedaż inwazyjna vs sprzedaż nieinwazyjna. 
    - Obiekcje? A może tylko informacja zwrotna?
    - Wzorzec Pytań Prowadzących w teorii i praktyce.
    - Cel jako strategiczny punkt odniesienia. Najtrudniejsza część warsztatów!
    - Rodzaje pytań prowadzących i ich konstruowanie
    - Kiedy następuje przełom w procesie sprzedaży zgodnie z WPP?
    - Mniej obiekcji? Łatwiejsza finalizacja? Czyli logiczna konsekwencja procesu. 
     
    Uwaga! 
    Warsztaty są prowadzone według autorskiej metody, zgodnie z którą uczestnicy angażowani są zarówno na poziomie intelektualnym, emocjonalnym, jak i fizjologicznym.   
     

  • Warsztat III : Oswoić ceny, czyli w jaki sposób dbać o marżowość w trudnych czasach

    Maciej Kroenke

    Warsztat III : Oswoić ceny, czyli w jaki sposób dbać o marżowość w trudnych czasach

    Interaktywny  warsztat  oparty  na  licznych  case-study podczas,  którego  znajdziemy  odpowiedzi  na  najważniejsze wyzwania polityki cenowej:
    - W  jaki  sposób  możemy  skutecznie  budować  pożądane postrzeganie cenowe bez szkody dla marż?
    - Dlaczego bardzo często możemy być drożsi od konkurencji i nie tracić klientów?
    - Czy podniesienie cen jest rzeczywiście tak trudne jak nam się wydaje?
    W  trakcie  warsztatu  przyjrzymy  się  błędom  najczęściej popełnianym  przez  firmy  i  zaprezentujemy  możliwe  do wdrożenia rozwiązania najczęściej spotykanych problemów wśród jego podwładnych, by następnie – na  drodze dyskusji z  trenerem  i  grupą  –  wypracować  optymalną  i  unikalną strategię motywowania własnego zespołu sprzedawców.

Miejsce

Miejsce kongresu

RADISSON BLU SOBIESKI HOTEL

Plac Artura Zawiszy 1
02-025 Warszawa
 
 
Więcej...

Dojazd

z lotniska

Transport publiczny – z lotniska Warszawa Okecie autobusem 175 dojechać do przystanku Plac Zawiszy. Z przystanku należy cofnąć się do Placu Zawiszy i przejść przez ulicę. Hotel Znajduje się po lewej stronie.
 

samochodem

Z lotniska Warszawa Okęcie – odległość ok. 8.8 km (20 minut)
Z parkingu przy lotnisku skręcić w lewo w ul. Żwirki i Wigury. Jechać prosto ul. Żwirki i Wigury, mijając kilka parków po prawej stronie, aż do głównego skrzyżowania ze światłami (skrzyżowanie z ul. Wawelską). Następnie skręcić w lewo w Wawelską w kierunku Pomniku Lotnika. Na druhich światłach na skrzyżowaniu z ul. Grójecką skręcić w prawo. Następnie jechać prosto aż do Placu Zawiszy - Hotel znajduje się po prawej stronie przed Placem Zawiszy

tramwajem i autobusem

Dojazd z Dworca Warszawa Centralna (czas przejazdu maksymalnie 10 minut).
Należy wysiąść na przystanku: Plac Zawiszy
Autobusy nr:
-127 (jadący w kierunku Nowe Włochy),
-128 (jadący w kierunku Szczęśliwice),
-130 (jadący w kierunku CH Blue City),
-158 (jadący w kierunku CH Reduta),
-175 (jadący w kierunku Lotnisko Chopina),
-504 (jadący w kierunku Szczęśliwice),
-422 (jadący w kierunku Os. Górczewska).
Tramwaje nr:
-7 (jadący w kierunku P+R Al. Krakowska),
-8 (jadący w kierunku Os. Górczewska),
-9 (jadący w kierunku P+R Al. Krakowska),
-22 (jadący w kierunku Piaski),
-24 (jadący w kierunku Nowe Bemowo),
-25 (jadący w kierunku Banacha).
 

Hotele

Hotel Mercure Warszawa Centrum

ul. Złota 48/54
 
00-120 Warszawa
 
tel.: 22 697 39 99
 
Specjalnie dla uczestników Kongresu 10% zniżki na naclegi na hasło "Kongres Sprzedaż"
 
więcej....

Hotel Mercure Grand

ul. Krucza 28
 
00-522 Warszawa
 
tel.: 22 583 21 00
 
więcej...

Novotel Warszawa Centrum

ul. Marszałkowska 94/98
 
00-510 Warszawa
 
tel.: 22 596 00 00
 
więcej...

Partnerzy

Partnerzy Kongres Sprzedaż VII

Partnerzy

Sponsorzy

Wystawcy

Patroni medialni

Organizator

Aktualności

  • Artykuł


    Nie jesteś digital native? Eksploruj technologię

    Magda Kotlarczyk

     

    Zachęcam do tego, by osoby z tradycyjnego biznesu próbowały przejść na technologiczną stronę mocy – powiedziała Magda Kotlarczyk, Head of Client-Agency Team w Google Poland, podczas rozmowy z Krzysztofem Szczepaniakiem.
     
    Po ponad 12 latach pracy w Procter&Gamble, w lipcu 2011 roku dołączyła Pani do zespołu Google Polska. Jak wyglądało to zderzenie dwóch światów – offline z online? I jak tę zmianę po 4 latach odbiera Pani dziś.
     
    Taka zmiana branży to był skok na głęboką wodę, ale i bardzo odświeżające doświadczenie. Jako „stary marketingowiec z P&G” w zawodowych tematach wiedziałam bardzo dużo, a na pewno więcej niż moi „młodsi” koledzy. A w Google niespodzianka…. mój nowy zespół to jedni z najbardziej doświadczonych na rynku ekspertów od mediów cyfrowych, którzy o digital marketingu wiedzą o niebo więcej niż ich nowa szefowa. Jak zbudować swój autorytet? Jak być inspirującym liderem? Odpowiedzi na te pytania musiałam znaleźć w pierwszej kolejności.
     
    I jak udało się przez to wszystko przejść?
     
  • Wideo


    Eksperci zapraszają

    Robert Lauterborn

    Łukasz Jakóbiak

    Mateusz Grzesiak

    Jacek Rozenek

  • Artykuł


    Sześć mitów o pracy w sprzedaży.

     
    Grzegorz Wachowicz, Country Head, Sony Poland
     
    Na początku lutego The Wall Street Journal zamieścił artykuł o trudnościach w rekrutacji na stanowiska sprzedażowe. Jednym z elementów, na który autor zwrócił uwagę to stereotypy i mity, którymi obciążony jest zawód sprzedawcy. Odwołuje się on do starych filmów jak ,,Death of Salesman” (1985; w Polsce pod tytułem ,,Śmierć komiwojażera”) lub ,,Glengarry Glen Ross” (1992; z plejadą gwiazd, na podstawie sztuki Davida Mameta nagrodzonej nagroda Pulitzera w 1984). Filmy te na bardzo długi czas zaburzyły obraz profesjonalnego sprzedawcy i specyfiki tego zawodu. Autor zwraca uwagę, że w Stanach Zjednoczonych praca w sprzedaży nie jest traktowana jak poważna profesja i droga kariery. Panuje przeświadczenie, że może ją wykonywać każdy, bez specjalnego przygotowania, jeśli tylko posiada wrodzone predyspozycje.....więcej
     
  •  

Kontakt

Nowoczesna Firma S.A. zajmuje się promocją, sprzedażą usług z zakresu zarządzania i prowadzenia biznesu.

Patrycja Kuriata
menedżer projektu
tel. +48 22 314 14 43
e-mail:patrycja.kuriata@nf.pl

Anna Łuniewska
menedżer ds. marketingu i PR
tel. +48 22 314 14 62
e-mail: anna.luniewska@nf.pl

Marcin Piotrowski
menedżer Działu Sprzedaży
tel. +48 22 314 14 16
e-mail: marcin.piotrowski@nf.pl