• VII Kongres Sprzedaż

O kongresie

VII Kongres Sprzedaż

Idea

VII edycja Kongresu Sprzedaż odbędzie się pod hasłem:  „Strategia,  rozwój, zespół". Wraz ze znakomitymi ekspertami z całej Polski,
ale również z zagranicy, postaramy się wspólnie odpowiedzieć na najbardziej nurtujące pytania dla obszaru sprzedaży
– m.in. jakie strategie wyznaczały zwycięzców w obszarze sprzedaży w roku 2014 i które z nich ukierunkują sprzedaż w roku kolejnym? Czy rozwój technologiczny w firmie zawsze idzie w parze z podniesieniem efektywności sprzedaży i w jaki sposób można połączyć te dwie wartości, czy też
- jak skutecznie zarządzać zespołem sprzedażowym, by wyłonić liderów i stworzyć silną drużynę?
 

Dlaczego warto

Kongres    Sprzedaż    jest  cyklicznym  spotkaniem  decydentów  sprzedaży, będącym  polem  wymiany  doświadczeń  i  praktycznych  rozwiązań,  które warto wdrożyć w każdej firmie.
Jest  również  miejscem  nawiązywania  nowych  cennych  kontaktów biznesowych i inspiracji.

Formuła

Pierwszego dnia kongresu tj. 21 kwietnia, będą Państwo mieli możliwość uczestniczenia w sesjach plenarnych polskich i  zagranicznych  gości, drugi dzień - 22 kwietnia obfitował będzie w wiele  prelekcji eksperckich  w  ramach  czterech  różnych ścieżek tematycznych. Natomiast 20 kwietnia przygotowaliśmy dla Państwa trzy praktyczne warsztaty w podczas poprzedzające konferencję.

Prelegenci

Prelegenci VII Kongres Sprzedaż

Program

Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


Jak podejmować trafne decyzje sprzedażowe w skomplikowanym świecie

Noreena Hertz ,

„Etyczne wyzwania efektywnej sprzedaży”

Jacek Rozenek Aktor, trener,

Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


NOWE TRENDY KONSUMENCKIE - IMPLIKACJE DLA SPRZEDAŻY

Bogdan Mróz Profesor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie,

JAK SKUTECZNIE WDROŻYĆ STANDARDY SPRZEDAŻY I OSIĄGAĆ WYNIKI?

Joanna Wcisło Dyrektor Sprzedaży i Obsługi Klienta, Netia SA ,

ZWYCIĘSKIE STRATEGIE SPRZEDAŻY

Grzegorz Jóźwik Traditional Trade Director, PepsiC,

Nowa-stara strategia czyli dlaczego „sprzedaż obiektywna“ odniosła sukces ? – case study

Jarosław Archacki Head of Sales, PaySquare SE,

Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


Zapraszamy do pobrania pełnej wersji programu.


Warsztaty


  • Warsztat I : Facylitator zespołu sprzedaży

    Tomasz Łysakowski

    Warsztat I : Facylitator zespołu sprzedaży

    Warsztat ma charakter intensywnego treningu umiejętności managerskich,    niezbędnych  w codziennym  kierowaniu zespołem  sprzedawców.  Zajęcia    podzielone  są  na  bloki. 
    Każdy blok składa się z krótkiego wykładu,  następującego po nim warsztatu praktycznego oraz części coachingowej.W trakcie krótkich wykładów uczestnicy zostaną zapoznani z  podstawami    skutecznego  zarządzania  oraz  technikami wywierania wpływu,  motywowania i coachingu podwładnych, nieodzownymi w pracy managera  sprzedaży. Najważniejsze z  wymienionych  technik  są  następnie  ćwiczone    przez uczestników  indywidualnie,  w  parach  lub  na  forum  grupy w  czasie    gier  i  symulacji  rozmów  z  pracownikami,  które składają się na warsztat  praktyczny.W ramach podsumowującej warsztaty części coachingowej, każdy    z  uczestników  może  dowiedzieć  się,  jaki  jest  jego osobisty  styl  zarządzania    oraz  jaki  styl  pracy  dominuje wśród jego podwładnych, by następnie – na  drodze dyskusji z  trenerem  i  grupą  –  wypracować  optymalną  i  unikalną  strategię motywowania własnego zespołu sprzedawców.

  • Warsztat II : WPP. Wzorzec Pytań Prowadzących - jak wykorzystać siłę pytań i sugestii w sprzedaży i obsłudze klienta.

    Arkadiusz Bednarski

    Warsztat II : WPP. Wzorzec Pytań Prowadzących  - jak wykorzystać siłę pytań i sugestii w sprzedaży i obsłudze klienta.

    Właściwe uświadomienie potrzeby jest kluczem do sukcesu w sprzedaży, ponieważ klient, który posiada zaspokojona potrzebę nie musi być ani zachęcany, ani przekonywany do zakupu. Czy trzeba dziś kogokolwiek przekonywać do zakupu telewizora, telefonu komórkowego, czy samochodu? Dopiero, kiedy zrozumiemy, że jeszcze kilkadziesiąt lat temu nikt miał potrzeby ich posiadania i porównujemy to z wielkością przychodów, jakie osiąga rynek tych produktów, rozumiemy jaki potencjał drzemie w uświadamianiu potrzeb naszych potencjalnych klientów.
     
    O tym będziemy rozmawiać i to przećwiczymy:
    - Dlaczego kupujemy, ale nie lubimy sprzedawania?
    - Wszyscy mamy tylko pięć potrzeb!
    - Sprzedaż inwazyjna vs sprzedaż nieinwazyjna. 
    - Obiekcje? A może tylko informacja zwrotna?
    - Wzorzec Pytań Prowadzących w teorii i praktyce.
    - Cel jako strategiczny punkt odniesienia. Najtrudniejsza część warsztatów!
    - Rodzaje pytań prowadzących i ich konstruowanie
    - Kiedy następuje przełom w procesie sprzedaży zgodnie z WPP?
    - Mniej obiekcji? Łatwiejsza finalizacja? Czyli logiczna konsekwencja procesu. 
     
    Uwaga! 
    Warsztaty są prowadzone według autorskiej metody, zgodnie z którą uczestnicy angażowani są zarówno na poziomie intelektualnym, emocjonalnym, jak i fizjologicznym.   
     

  • Warsztat III : Oswoić ceny, czyli w jaki sposób dbać o marżowość w trudnych czasach

    Maciej Kroenke

    Warsztat III : Oswoić ceny, czyli w jaki sposób dbać o marżowość w trudnych czasach

    Interaktywny  warsztat  oparty  na  licznych  case-study podczas,  którego  znajdziemy  odpowiedzi  na  najważniejsze wyzwania polityki cenowej:
    - W  jaki  sposób  możemy  skutecznie  budować  pożądane postrzeganie cenowe bez szkody dla marż?
    - Dlaczego bardzo często możemy być drożsi od konkurencji i nie tracić klientów?
    - Czy podniesienie cen jest rzeczywiście tak trudne jak nam się wydaje?
    W  trakcie  warsztatu  przyjrzymy  się  błędom  najczęściej popełnianym  przez  firmy  i  zaprezentujemy  możliwe  do wdrożenia rozwiązania najczęściej spotykanych problemów wśród jego podwładnych, by następnie – na  drodze dyskusji z  trenerem  i  grupą  –  wypracować  optymalną  i  unikalną strategię motywowania własnego zespołu sprzedawców.

Miejsce

Miejsce kongresu

Dojazd

z lotniska

samochodem

tramwajem i autobusem

Hotele

Partnerzy

Partnerzy Kongres Sprzedaż VII

Partnerzy

Organizator

Aktualności

Kontakt

Nowoczesna Firma S.A. zajmuje się promocją, sprzedażą usług z zakresu zarządzania i prowadzenia biznesu.

Patrycja Kuriata
menedżer projektu
tel. +48 22 314 14 43
e-mail:patrycja.kuriata@nf.pl

Anna Łuniewska
menedżer ds. marketingu i PR
tel. +48 22 314 14 62
e-mail: anna.luniewska@nf.pl

Marcin Piotrowski
menedżer Działu Sprzedaży
tel. +48 22 314 14 16
e-mail: marcin.piotrowski@nf.pl