Synergia sprzedaży i marketingu - jak połączyć ogień z wodą?

Sukces sprzedaży jest uzależniony nie tylko od świetnie przygotowanych handlowców. Aby skutecznie zdobywać przewagę konkurencyjną, trzeba na sprzedaż patrzeć o wiele szerzej. Działem, który ma na nią ogromny wpływ jest marketing. W związku z tym warto poświęcić czas na wypracowanie efektu synergii. Właśnie temu będzie poświęcona rozmowa z Panią Anną Rawską-Kupczyńską - Senior Marketing Manager for Central Eastern Europe, Russia and Israel at Hewlett Packard Enterprise.
Poszukamy odpowiedzi na następujące pytania:
•    Za co odpowiada współczesny marketing B2B?
•    Czego sprzedaż powinna oczekiwać od marketingu?
•    Co, w praktyce, oznacza synergia działów sprzedaży i marketingu?
•    Jak w przyszłości będzie wyglądała współpraca sprzedaży i marketingu?
•    Jak mierzyć zwrot z inwestycji w działania marketingu B2B ?



Prowadzący

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter – otrzymuj więcej informacji o kongresie
Z Z