Razem, by zwyciężać czyli o niełatwej synergii Działu Sprzedaży i HR

Żyjemy w czasach, gdzie zmiany są wpisane w nasze życie codzienne. Produkty i innowacje nie gwarantują długofalowego sukcesu, a właściwe wykorzystywanie nowych technologii jest elementem wpisanym w skuteczny model biznesowy. Większość organizacji zapomina o długofalowych planach, bo przyszłość kreujemy przez wyniki osiągane dzisiaj. Na rynku mamy nowe trendy demograficzne oraz polityczne, a klienci i konsumenci oczekują coraz więcej. To co jest podstawą sukcesu to dobrze dobrana strategia, umiejętność jej egzekucji oraz kompetentny i zaangażowany zespół, który każdego dnia szuka nowych rozwiązań i sposobów na dostarczanie ambitnych celów. Szukanie ciągłej wartości dodanej to współpraca pomiędzy HR i Sprzedażą, to nieustające pytania kogo i gdzie potrzebujemy, czy mamy kompetencje na dziś i przyszłość, co robić by budować zespół, który sięga po najwyższe trofea. Czy w świecie natłoku informacji, priorytetów i wewnętrznej konkurencji to jest możliwe ? Niemożliwe nie istnieje, pozostaje pytanie jak to zrobić. Jak Razem budować dział Sprzedaży by zwyciężać, czyli o niełatwej lecz koniecznej synergii.

Prowadzący

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter – otrzymuj więcej informacji o kongresie
Z Z