Piotr Stohnij

Piotr Stohnij

Trener i konsultant ICAN Institute

O mnie

W swoim doświadczeniu łączy perspektywę marketingową i HR-ową – zarządzał obszarem zintegrowanego nauczania w ICAN Institute, by potem skupić się na komunikacji w mediach społecznościowych i funkcji redaktora internetowej wersji „Harvard Business Review Polska”, a także menedżera kluczowych projektów marketingowych. Dziś działa jako trener i konsultant w obszarze automatyzacji marketingu, mediów społecznościowych i zarządzania kryzysowego, a także zmiany pokoleniowej, marketingu rekrutacyjnego i samej rekrutacji.
Ukończył Uniwersytet Warszawski, komentując wpływ mediów społecznościowych na stosunki międzynarodowe. Jest również absolwentem prestiżowych programów edukacyjnych na poziomie MBA oraz licznych szkoleń prowadzonych przez autorytety zarządzania z Polski i ze świata. Pisze regularnie na łamach „Harvard Business Review Polska”, INN Poland oraz w magazynach branżowych: „Marketer+” i „Nowa Sprzedaż”, zaś jako internetowy heretyk wypowiada się na www.stohnij.pl.
Działa również społecznie – jest autorem jednej z pierwszych masowych inicjatyw polskiego Facebooka oraz pełni funkcję wiceprezesa Fundacji Masculinum i prezesa stowarzyszenia HR Generation Next.


Wystąpienia

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter – otrzymuj więcej informacji o kongresie
Z Z