Kongres Sprzedaż – spotkanie szefów sprzedaży na najwyższym poziomie merytorycznym


Kongres Sprzedaż jest obecny na polskim rynku już od 9 lat. Inspirujące prelekcje, studia przypadków,
uznani eksperci i praktycy z bogatym doświadczeniem prezentujący nowe trendy w sprzedaży przyciągają
na Kongres liczne grono członków zarządu odpowiedzialnych za strategię sprzedaży, dyrektorów i menedżerów sprzedaży.

Kongres będzie moderował Marcin Renduda – doświadczony dyrektor sprzedaży
w branży B2B, od wielu lat związany z nowoczesnymi technologiami.

Słowo wstępu od moderatora:
‘IX Kongres Sprzedaż to idealne miejsce dla osób szukających najlepszych praktyk i inspiracji rynkowych.
Dwa, wyraźnie inne merytorycznie dni, pokazują z jednej strony jak rozwijać działy sprzedaży,
a z drugiej jak dbać o otoczenie struktur sprzedaży wewnątrz organizacji. Aktualne trendy wskazują,
że na sprzedaż ma wpływ już nie tylko poziom motywacji, jasność celów czy jakość przywództwa.
Coraz większe znaczenie ma otoczenie, czyli: dział HR, w tym jakość rozwoju i rekrutacji, dział marketingu i siła współpracy
pomiędzy tymi dywizjami, dział administracji, w tym IT, który coraz bardziej odpowiada za logikę i prostotę procesów
dostarczania „obietnicy” sprzedażowej.
Uczestnicy będą mieli również niebywałą okazję spojrzenia na otoczenie rynkowe poszczególnych branż.
Zobaczymy jak technologia wpływa na zmianę oczekiwań Klientów, jak nowoczesne kanały informacyjne mogą pomagać
w kreowaniu dodatkowych szans. Eksperci podzielą się wiedzą i doświadczeniami na temat
przyszłości działów sprzedaży w organizacjach z różnych branż.’



Spotkajmy się na IX Kongresie Sprzedaż!


Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter – otrzymuj więcej informacji o kongresie
Z Z