22 lekcje o efektywnej sprzedaży

22 lekcje o efektywnej sprzedaży

Dynamicznie zmieniające się otoczenie rynkowe wymaga ciągłych zmian w podejściu do sprzedaży. Coraz więcej firm w Polsce i na świecie pracuje nad opracowaniem i wdrożeniem nowych modeli i technik sprzedaży. Ważne, aby pasowały one do obecnych realiów rynkowych i uwzględniały możliwości, jakie niosą ze sobą nowe technologie.

Wyzwaniem dla firm jest umiejscowienie sprzedaży w centrum strategii firmy, o czym będą mówić przedstawiciele AMA Institute w pierwszym dniu Kongresu (‘Sprzedaż w centrum strategii przedsiębiorstwa’)  oraz stworzenie otoczenia wspierającego sprzedaż w organizacji, o czym będziemy rozmawiać w drugim dniu Kongresu z przedstawicielami działów marketingu, HR, finansów, administracji itp.


Podczas Kongresu Sprzedaż nie zapominamy o tym co w sprzedaży ważne jest zawsze – o zarządzaniu zespołem i o roli szefa sprzedaży. Wśród wystąpień ważnych dla każdego dyrektora sprzedaży z tego obszaru już dzisiaj z przyjemnością potwierdzamy:
Robert Jasiński - Od samoświadomości do twardych rezultatów, czyli o skuteczności w sprzedaży inaczej
dr Kazimierz Sedlak - Efektywność wynagrodzeń handlowców
Krzysztof Wielicki w wywiadzie z Marcinem Rendudą - Zwycięskie zespoły w górach i w sprzedaży.


Spotkajmy się w maju 2017r. na IX Kongresie Sprzedaż.



Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter – otrzymuj więcej informacji o kongresie
Z Z